RUTA VIA FERRATA - LES MARUJES | Tavernes de la Valldigna. Sensacions úniques.
Tavernes de la Valldigna. Sensacions úniques.

RUTA VIA FERRATA – LES MARUJES

Aquesta ruta té lloc en la muntanya de les Creus. Comença en el poliesportiu municipal i segueix pels carrers Vergeret, Doctor Fleming, Major, Pujada a l’Església i Jardins fins a arribar al mur de defensa. Al final d’este tram hi ha el calvari a mà esquerra.

Continuem a la nostra esquerra vorejant el mur de defensa en direcció oest fins a aplegar al cap. En aquest punt comença una senda que ens portarà a un camí de terra i a l’inici de la senda dels Amoladors.

Esta senda és el PRV-38 i ascendix en zig-zag fins a arribar a un revolt, on comença la via ferrada.

En aquest lloc hi ha un pont tibetà per a creuar el barranc. A l’altra part del barranc cal passar per un tram de ferrada, i una senda que ens portarà als peus de la via ferrada Les Marujes, que està en la Penya Roja.

Hi ha dos trams d’ascensió a la ferrada; el primer, de 65 m. i un altre posterior d’uns 12 m. En aquest últim tram hi ha un llibre per a signar els escaladors que accedeixen a la via ferrada.

Des d’aquest punt, per un sender s’accedeix a la senda dels Amoladors, on podem dirigir-nos a l’esquerra per a arribar a la font de la Sangonera, les Creus o la font del Barber, o a la dreta per a baixar en direcció a Tavernes.

Aquesta ruta és molt difícil i només apta per a persones amb l’equip i experiència necessaris per a esta activitat.

Ús de galetes.

Este lloc web utilitza galetes perquè tingueu la millor experiència d'usuari.Si continueu navegant-hi esteu donant el consentiment per a acceptar les galetes i la nostra política de galetes. Cliqueu en l'enllaç per a més informació. ACCEPTAR